vineri, 27 iunie 2014

Box of Beauty by Douglas

 
   Hello again! V-am promis data trecuta ca o sa va spun cate ceva despre cutia frumusetii, un proiect Douglas. De cand am auzit de aparitia acesteia am trimis imediat un mesaj pe Facebook celor de la Douglas ca sa-i intreb daca gasesc cutia si la Sibiu. Acestia, foarte prompti si binevoitori mi-au dat un numar de telefon la care sa sun ca sa aflu ce ma intereseaza. Am sunat de indata si am rezervat o cutie, mai erau 4 in total. A doua zi, m-am infiintat la Douglas sa-mi iau in posesie micuta comoara. Mi-am facut si un card de fidelitate, astfel ca am platit cu 10 lei mai putin decat pretul initial. Cutia a costat 59 lei cu tot cu reducere. Fetele de acolo au fost foarte dragute si mi-au raspuns la toate intrebarile, mai ales ca eram interesata sa testez si sa aflu mai multe despre serumul Estee Lauder - Advanced Night Repair. Am primit asadar, o mostra ca sa-l pot incerca acasa pe tenul curat si o brosura cu mai multe informatii despre produs. 


Dar acum sa povestim despre continutul cutiei. Prima impresie, inca de cand am auzit ce produse contine, a fost una foarte buna. 4 mostre deluxe ( Elie Saab EDP 7.5 ml, Lancôme Génifique 7 ml, Lancôme Teint Miracle 5 ml, Lancôme Visionnaire 7 ml), doua produse full-size( pudra parfumata pentru fata, par si corp J.S. Douglas Soehne, Luciul de buze Douglas Absolute) , plus un voucher de 10% reducere pentru cele 4 produse mini? Minunat, nu?












Buuun! O data ce am ajuns acasa am inceput sa le iau pe toate la puricat. Ca si ambalaj, nimic de spus, sunt toate incredibil de adorabile (Nu stiu de ce, tot timpul mi-au placut obiectele in miniatura.) DAR, ca si ingrediente, cele 3 produse de fata, serumurile si fondul de ten, contin alcool printre primele ingrediente. Stiu ca nu e vina lor, ca trebuia sa fi verificat lista de ingrediente dinainte, dar in culmea entuziasmului de atunci, nici prin cap nu mi-a dat asa ceva. Am fost teribil de dezamagita sa descopar chestia asta si nu cred ca o sa indraznesc sa le folosesc pe ten, desi pe mana par foarte catifelate. Pudra, desi miroase a vanilie si prajituri, aroma dispare dupa nici un minut. Tocmai am incercat-o iar. Sclipiciul din ea de asemenea, nu e foarte subtil si cred ca s-ar fixa mai bine pe piele dupa aplicarea unei lotiuni de corp. Parfumul nu are nimic suspicios, atata doar ca nu e pe gustul meu, nu l-as cumpara full-size. Exista insa, si parti bune, sau o parte buna: luciul de buze. E chiar ok, cremos, nuanta draguta, pacat ca poza de mai sus nu-i face prea mare dreptate. In concluzie, ideea e una super buna, cred ca e cea mai ok cutie care a aparut pana acum la noi. Imi pare rau ca unele produse nu mi se potrivesc, dar asta e, nu regret ca am dat banii pe ea - chiar si pentru mini bibelourile care troneaza acum pe masuta mea :)). 
   Intrebarea care urmeaza e: va mai aparea si o a doua editie? Ei bine, chiar ieri am trecut pe acolo si am intrebat ce se mai aude. A aparut o noua cutie, nu este din aceeasi serie cu produse high end, din pacate. Se numeste Hello Summer si contine 4 produse: un rimel Rimmel London nou aparut, nu mai stiu cum ii zice si inca 3 produse marca Douglas dintre care imi amintesc doar un gel de dus in varianta mini. Pretul ei este, pregatiti-va!, 89 de lei! Fuckin' 89 de lei pentru 4 produse, 3 dintre ele marca proprie! Mie mi se pare chiar un pret nerusinat. Ah da, si nici nu beneficiezi de reducere cu cardul de fidelitate. Am iesit razand, intrebandu-ma cine va pune oare botul la asa "inselatorie". Cat despre cutia pe care eu o asteptam cu sufletul la gura, va mai aparea cel mai probabil cu ocazii speciale, gen sarbatori and shit. Ei bine, prefer sa astept pana la Pastele Cailor decat sa-mi iau ditai' teapa.

Voi ce parere aveti despre produsele din cutia Box of Beauty?
Dar despre concept?
Si daca ati incercat serumul Estee Lauder, please share your opinion!

Un comentariu:

  1. Sincer, pretul cutiei pe care ai cumparat-o mi se pare cam exagerat pentru ceea ce ofera, ca sa nu mai vorbesc despre cutia-vedeta care urmeaza sa apara. Luciul acela de buze pare ok, se vede ca are o consistenta cremoasa din poza pe care ai postat-o si cred ca arata bine pe buze.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere