marți, 20 august 2013

Wishlist - Beauty

    De doua ori pe an, de obicei la inceput de sezon (primavara-vara/toamna-iarna) imi fac cate un astfel de wishlist atat pentru cosmetice, cat si pentru produse pentru par, produse de ingrijire a tenului pe care mi le doresc si pe care urmeaza sa le achizitionez in cele 6 luni care vor veni. La fel fac si cu accesoriile, pantofii si chiar hainele, uneori, dar despre asta alta data. Astazi va voi vorbi despre produsele pe care mi le doresc in materie de machiaj. S-au adunat cateva, sa nu va speriati, nu le voi lua pe toate deodata, ci pe rand si planuiesc ca pe masura ce le achizitionez si le incerc sa le fac un review sa va spun si voua daca mi-au indeplinit asteptarile sau nu. 

Untitled #486

1. Revlon Colorstay Liquid Eye Pen - am deja un eyeliner lichid si unul gel, dar n-am niciunul de genul, asa ca mi-l doresc de dragul diversitatii. Am mai avut in trecut unul de la Avon, care m-a dezamagit. L-am gasit pe acesta pe blogul cu cosmetice Revlon la pretul de 30 de lei. Abia astept sa-l incerc!

2. M.A.C. Eyeshadows - Imi doresc de ceva timp sa incerc fardurile MAC si culorile care m-au atras cel mai mult si care mi se par potrivite sezonului rece sunt, in ordine, Black Tie - un negru cu sclipici, Omega - care poate fi folosit si pentru sprancene, Carbon - un negru mat si Loves Lure - un visiniu superb. As vrea sa-mi fac o paletuta de patru cu aceste culori.

3. Fond de ten M.A.C. Face&Body - Nu obisnuiesc sa detin mai mult de 1, maxim 2 fonduri de ten deodata, iar fondul de ten pe care mi-l doresc pentru sezonul rece este acesta de la MAC, despre care am auzit multe lucruri bune. Momentan folosesc BB Cream 8in1 de la Burjois, si mai am putin Revlon Colorastay, dar sunt foarte curioasa si de acesta.

4. Trio Wetnwild - Mi-am dorit mult acest trio, Silent Treatment, datorita ultimei culori, taupe, care mi se pare extraordinara. Vestea buna este ca trio-ul este deja pe drum si va ajunge in curand la mine, fiind asadar, primul produs care se va bucura de un review.

5. Fard crema Maybelline Color Tattoo - De cand cu nebunia care insoteste aceste produse, imi doresc si eu vreo cateva culori. Din pacate, insa, numai rozul din cele de mai sus, - Pink Gold, parca-i zice, e disponibil la noi. Intre timp am gasit duminica in targ un fard crema auriu absolut superb de la Bobbi Brown despre care va voi vorbi intr-o postare separata.

6. Rujuri M.A.C. si Revlon Colorstay, creion contur pt. buze M.A.C. - In ceea ce priveste rujurile, m-am limitat la 3. Rujurile MAC sunt bine-cunoscute pentru calitatea lor, asa ca imi doresc unul nude - Fleshpot si unul intr-o nuanta sangerie - Hang Up. De asemenea, mi-ar placea sa incerc si un ruj din gama Colorstay de la Revlon si cum acestea nu sunt disponibile la noi in tara, intra in scena ebay-ul, magazinul universal :)). Creionul de buze l-as vrea in nuanta magenta, o culoare neon.

7. Pudra M.A.C. - Pentru ca am auzit multeee lucruri bune despre pudra Mineralize Skinfinish Natural, mi-o doresc mult mult. Am citit ca ar putea fi folosita si fara fond de ten, ceea ce pe mine ma incanta. Momentan folosesc o pudra MUA, pe care o aplic doar in zona ochilor, pentru a fixa anticearcanul si in zona T. Cum nu detin nicio pudra translucida care sa fixeze machiajul, m-am gandit sa incerc pudra Prep + Prime, tot de la M.A.C., dar daca aveti si alte sugestii, le astept!

8. Iluminator Nars - Ca iluminator, m-a fermecat de-a dreptul batonul multifunctional de la Nars, in nuanta Copacabana. Trebuie neaparat sa pun mana pe el. Nu stiu daca se gasesc la noi produse Nars, dar am vazut cu siguranta ca se pot comanda de pe Asos.

9. Rimel Revlon Colorstay si gel pentru sprancene din aceeasi gama - rimelul nu e foarte important pentru mine, important e sa fie acolo, marca nu conteaza, pentru ca ma mandresc cu niste gene lungi si frumoase care nu au nevoie de mult volum. In schimb, produsele pentru sprancene sunt un must, intrucat la acest capitol stau extrem de prost: sprancene blonde si rare. Inca folosesc fardul de sprancene de la Essence, dar caut ceva mai bun. 

Cam acestea ar fi produsele pe care sper sa le achizitionez in cele ce urmeaza. Sunt multe? Voi ce produse de machiaj va doriti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu